Časť I. Základné
podmienky
I.1. Plán
výkonov
I.1.a. Triedy
a žiaci
K 1. septembru bude
v škole 22 tried so
žiakmi v nasledujúcej skladbe:
Trieda |
Chlapci |
Dievčatá |
Spolu |
Triedny profesor |
PRIMA |
17 |
10 |
27 |
J. Lubelcová |
SEKUNDA |
11 |
16 |
27 |
M. Ošková |
TERCIA |
13 |
13 |
26 |
E. Zimmermannová |
KVARTA |
12 |
15 |
27 |
S. Hujíková |
KVINTA |
14 |
16 |
30 |
M. Habánková |
SEXTA |
11 |
18 |
29 |
J. Kalinay |
SEPTIMA |
10 |
18 |
28 |
M. Marko |
OKTÁVA |
7 |
21 |
28 |
P. Cuker |
spolu 8-r.g. |
95 |
127 |
222 |
|
1.A |
11 |
20 |
31 |
J. Kalľavská |
1.B |
8 |
22 |
30 |
V. Antošovský |
1.C |
6 |
24 |
30 |
D. Bartošová |
spolu 1. r. |
25 |
66 |
91 |
|
2.A |
8 |
23 |
31 |
V. Serdelová |
2.B |
10 |
22 |
32 |
A. Kubašková |
2.C |
11 |
21 |
32 |
V. Šiarniková |
spolu 2.r. |
29 |
66 |
95 |
|
3.A |
9 |
21 |
30 |
D.Dzrošková |
3.B |
10 |
20 |
30 |
R. Toček |
3.C |
9 |
21 |
30 |
M. Hričák |
3.D |
9 |
21 |
30 |
T. Antošková |
spolu 3.r. |
37 |
83 |
120 |
|
4.A |
7 |
21 |
28 |
Ľ. Hrivňáková |
4.B |
15 |
15 |
30 |
A. Hlavicová |
4.C |
12 |
16 |
28 |
Ľ. Maličká |
4.D |
11 |
16 |
27 |
E. Vyskočányová |
spolu 4.r. |
45 |
68 |
113 |
|
spolu4-r.g. |
136 |
283 |
419 |
|
celkom |
231 |
410 |
641 |
|
Z toho v zahraničí študujú
žiaci: Chomo (sexta), Mokrišová (septima),
Jeden
žiak bude študovať v externom štúdiu 4. ročník ( M. Kubáň
).
V škole
bude študovať zahraničná študentka Kyla Bishop zaradená v 2.B
triede.
I.1.b. Zamestnanci
Pravidelné
vyučovanie bude zabezpečovať 48 učiteľov v pracovnom pomere
z toho 4 na čiastočný úväzok z dôvodu zabezpečenia
odbornosti a ako zastupovanie za kolegyne na materskej dovolenke.
Na
materskej dovolenke sú tri kolegyne Andrea Kubínová, Lýdia Čajková
a Iveta Marková
Z celkového
počtu hodín určených v rozvrhu na týždeň sa bude učiť 32
nekvalifikovane a to:
predmet |
vyučujúci |
aprob. |
počet hod. |
ETI |
V.
Antošovský |
BIO-TV |
1 |
INF |
J.Čupka |
M-DG-FYZ |
2 |
EST |
A.Ďaťková |
BIO-VV-ANJ |
2 |
EST |
I.Gejdošová |
FRJ |
2 |
ETI |
M.Habánková |
BIO-CH |
1 |
INF |
M.Hričák |
MAT-FYZ |
6 |
ETI |
J.Kaľavská |
ANJ-ON |
1 |
ETI |
J.Lubelcová |
MAT-IVT |
1 |
INF |
J.Škorupa |
MAT-FYZ |
6 |
INF |
E.
Zimmermannová |
MAT-FYZ |
6 |
VV |
V.Šiarniková |
NEJ-EST |
4 |
ETI |
D.Bartošová |
CH |
3 |
INF |
M.Hazuchová |
MAT-FYZ |
8 |
10
hodín konverzácie v anglickom jazyku odučí americká lektorka
J. Winchester.
Ďalší chod školy bude zabezpečovať 18 prevádzkových zamestnancov,
z toho 6 na plný úväzok, 9 na čiastočný úväzok a traja
na náhradnej vojenskej službe ( Ing. Lehkoživ do 15. 10. 2003).
Podrobný zoznam zamestnancov s ich zaradením je v časti
V.
I.1.c. Technické podmienky výučby
Vyučovanie bude prebiehať vo vlastných
priestoroch školy. Škola je priestorovo pripravená i keď
pri 22 triedach odborné učebne chémie a fyziky plnia funkciu
kmeňových tried . Vyhovuje po stránke bezpečnostnej. Kritický
stav je po stránke hygienickej a hrozia aj bezpečnostné
riziká v triedach prima, tercia, kvinta, sexta, odborné
učebne fyziky a chémie, kde sú v nevyhovujúcom stave
podlahy. Cez prázdniny občania na civilnej službe vymaľovali tieto triedy: 1. B, odbornú učebňu na delené vyučovanie
(bývalú fajčiareň) a odbornú učebňu Novell. Čiastočne
vymaľovali sextu, 1.A, 3.D, 2.A, 3.B, cokel na chodbe medziposchodia
a odstránli dôsledky zatečených stien vo vestibule na 3.
poschodí starej budovy pri rekonštrukcii strechy v roku
2001.
Podmienky
pre prácu pedagógov sú dobré. V kabinetoch sú v priemere
4 pedagógovia, maximálne 6. V každom kabinete je počítač
s pripojením na internet. V kabinetoch ANJ, NEJ a DEJ
sú kopírky.
Rozpis učební je v prílohe
1
Časť II. Pedagogická činnosť
II.1. Právny rámec a všeobecné zásady
1. Vo vyučovaní sa budú v plnom rozsahu uplatňovať pedagogicko-organizačné pokyny pre školy a
školské zariadenia a
orgány štátnej správy v školstve v SR na školský rok 2003/2004.
2. Celý chod školy sa riadi aktuálnymi zákonmi, vyhláškami a predpismi
tak, ako sú uvedené v POP pre školský rok 2003/2004. Rešpektujú
sa aj ďalšie hlavne medzinárodné dohovory a štandardy ako Charta základných ľudských práv a slobôd
z roku 1990, Medzinárodný
dohovor o odstraňovaní všetkých foriem rasovej diskriminácie,
Všeobecná deklarácia ľudských práv, Dohovor o právach
dieťaťa, Charta dieťaťa.
3. Pre špecifické potreby školy sú vydané interné normy
ˇ Vnútorný poriadok škol
ˇ Klasifikačný poriadok
4. Vyučovanie bude prebiehať takto:
§ V
štvorročnom štúdiu podľa učebného plánu
schváleného MŠ SR 24. 2. 1997 pod číslom 1252/96-15.)ň
§ V
osemročnom gymnáziu sa bude vyučovať podľa učebného
plánu č. 3625/94-212 vydaného MŠaV SR
zo dňa 08.08.1994 a doplnenia prerokovaného pedagogickou
radou zo dňa 02.09.1998,
schváleného riaditeľom školy.
Učebné plány sú v prílohe 2
5. Na základe rozhodnutia riaditeľa školy a po prerokovaní na pedagogickej rade dňa 04.09.2003 sa voliteľné
predmety klasifikujú
alebo neklasifikujú, podľa toho, ako bol predložený projekt
VP. V prípade, že žiak v neklasifikovanom voliteľnom predmete
nesplní dohodnuté povinnosti, vyučujúci nadviaže kontakt
s rodičmi a v prípade, že nenastane náprava, vedomosti a postoj
žiaka k predmetu sa písomne zhodnotia na zadnej strane vysvedčenia.
6.Na základe rozhodnutia riaditeľa školy a po prerokovaní na pedagogickej rade dňa 03.09.2001 sa telesná výchova v triedach osemročného gymnázia klasifikuje.
7. Každý
pedagogický zamestnanec osobne zodpovedá za svoju pedagogickú
prácu. Rešpektuje pritom učebné osnovy a základné didaktické
princípy. Na vyučovanie sa pripravuje (nie nutne písomne).
§ Predmetové
komisie môžu považovať, vzhľadom na úlohy spojené s cieľovými
požiadavkami k MS, za platné Časovo tématické plány
zo školského roka 2002/2003,
kde bude stanovený sled a cieľové termíny na jednotlivé
tématické celky podľa dotácie z učebných osnov a využitia
povoleného percenta ich úprav, prípadné presuny tém medzi ročníkmi,
používané učebnice a plánované exkurzie. V prípade potreby môžu PK urobiť zmeny,
pričom stanovisko PK zapíše vedúci PK na prednú stranu plánu
a za celú PK odovzdá riaditeľovi školy.
§
Učiteľ si svoju prácu plánuje v didaktických
plánoch, kde si určuje hlavné ciele, obsah, metódy a organizačné
formy
§
Na vyučovanie sa pripravuje štruktúrovaním
obsahu, výberom foriem a metód. Začínajúci učiteľ a učiteľ
ktorému to na základe výsledkov hospitácií určí riaditeľ alebo
zástupca riaditeľa sa pripravujú písomne.
II.2.Prioritne
sledované pedagogické princípy
Pri
hospitačnej činnosti sa bude sledovať okrem všeobecných zásad
hlavne rešpektovanie a aplikovanie nasledovných princípov.
1. Žiak
je subjekt, a nie objekt
výchovno-vzdelávacieho procesu, preto ťažiskom výchovno-vzdelávacieho
procesu je práca žiaka a nie práca učiteľa. Plnohodnotnou a podporovanou súčasťou vzdelávania sa žiakov
sú produkty činnostného učenia sa ako projekty, seminárne práce,
...
2. Hodnotenie
práce žiaka je priebežné, má ho informovať a pozitívne
motivovať. Pri klasifikácii je potrebné rešpektovať Klasifikačný
poriadok vydaný riaditeľom školy 2.9.2003.
II.3. Prioritne sledované ciele
1. Venovať systematickú pozornosť dôslednému používaniu slovenského jazyka
a kultivovanosti prejavu a to na všetkých predmetoch.
2. Podporovať interdisciplinaritu vo výchovno-vzdelávacom procese. Vyžadovať
využívanie poznatkov z iných vyučovacích predmetov, chápanie
problémov v kontexte a nie ako úzko predmetové.
3. Výraznejšie rozvíjať vyššie kompetencie ako porovnávanie, hodnotenie,
...
II.4. Doplnkové
formy výchovno-vzdelávacej práce
1. Skvalitňovať
prípravu Ochrana človeka a prírody, s dôrazom na
získanie zručností a upevnenie zodpovednosti žiakov za
ich schopnosť tieto použiť v prípade potreby. Rozšíriť
okruh expertov z radov pedagógov pre jednotlivé témy.
Garantom prípravy je P.Cuker. Plán účelových cvičení a cvičenia
Ochrana človeka a prírody
je v prílohe 4
2. Naďalej udržiavať vysokú kvalitu VVLZ a využívať pobytovú formu na
rozvoj sociálnych kompetencií žiakov. Podmienkou kurzu je, aby
sa ho zúčastnili 2/3 žiakov triedy,
ktorí sú ochotní uhradiť všetky finančné náklady spojené
s kurzom.
3. Podporovať predmetové exkurzie ako súčasť výchovno-vzdelávacieho programu.
Podmienkou schválenia je komplexný program exkurzie s cieľmi
ktoré vyplývajú z potrieb výchovno-vzdelávacieho programu
s rozpočtom (finančné nároky na rozpočet školy, rodičov,
fondy, sponzorov,...) a súhlas triedneho rodičovského združenia
pokiaľ bude exkurzia zakladať finančné požiadavky na rodičov.
4. Triedne výlety sa budú plánovať
ako výchovno-vzdelávacie podujatia s premysleným programom
a cieľmi. Podľa ich zamerania bude umožnené konanie aj
v čase pred klasifikačnou poradou. Triedni profesori vypracujú
časový a obsahový plán výletu kde uvedú mená pedagogického dozoru a harmonogram odovzdajú najneskôr do 0l. 06. 2001 na riaditeľstvo školy. 3 dni pred odchodom na výlet
je potrebné odovzdať aj súhlas bezpečnostného technika
na škole. Výlet možno uskutočniť len vtedy, ak
vedúcim výletu je člen
pedagogického zboru. Výlet je možné realizovať najviac v
rozsahu dvoch vyučovacích dní a nadväzujúcich voľných
dní.
II.5. Voľnočasové aktivity
1. Riaditeľstvo školy podporuje všetky aktivity smerujúce k cieľu Otvorenej
školy a bude sa uchádzať o ich podporu zo zdrojov
projektu Otvorená škola.
2. Riaditeľstvo školy bude podľa svojich možností vytvárať priaznivé podmienky na prípravu a priebeh predmetových
olympiád, SOČ a školských súťaží. ktoré treba považovať za integrálnu
súčasť výchovno-vzdelávacieho procesu. Aktivity žiakov v tejto
oblasti treba podporovať a následne zohľadňovať pri hodnotení
a klasifikácii v predmete.
3. Usporiadateľom školských športových súťaží je Slovenská asociácia športu na školách.
4. Všetka práca pedagógov pri organizovaní vopred schválených voľnočasových
a záujmových aktivít žiakov bude hodnotená a odmeňovaná
v zmysle dodatku ku kolektívnej zmluve: Kritériá pre odmeňovanie
zamestnancov, alebo z iných zdrojov.
II.6. Sociálne
úlohy
1. Všetci zamestnanci, hlavne však triedni profesori, sledujú a konzultujú
akékoľvek prejavy žiakov naznačujúce možnosť negatívnych vplyvov
na vývoj osobnosti žiaka. Ide hlavne o podozrenie na:
§
užívanie drog a návykových látok
§ patologické
prejavy, alebo podľahnutie návykovým činnostiam
§ vyhýbanie
sa školskej dochádzke
§ týranie
alebo zneužívanie žiaka
§ znevažovanie
osobnosti (šikanovanie)
2. Všetky podozrenia
je nutné okamžite konzultovať s triednym profesorom. Triedni
profesori riešia problém s PZR a výchovným poradcom.
O zistených skutočnostiach robí PZR alebo VP stručný písomný
záznam.
3. Vo všetkých predmetoch osobitne vo výchovných predmetoch venovať pozornosť
formovaniu k zdravému životnému štýlu, sexuálnej výchove
a prevencii drogových závislostí.
Využívať pri tejto úlohe psychologické, zdravotné, protidrogové a iné poradne.
4. Zabezpečovať kvalitné a kultúrne stravovanie v školskej jedálni.
Časť
III. Režim
školy
III.1. Prevádzkové
pravidlá
1. Základným interným dokumentom upravujúcim práva a povinnosti žiakov je
Vnútorný poriadok školy.
2. Základným interným dokumentom upravujúcim práva a povinnosti zamestnancov je Pracovný poriadok. V priebehu
roka sa bude pracovať na úprave pracovného poriadku v zmysle
NV č. 269/2003.
3. Operatívne riadenie školy zabezpečuje riaditeľ a jeho zástupcovia
ústnymi príkazmi, alebo príkazovými listami a nariadeniami ktoré
sú zverejnené v písomnej podobe na obvyklých miestach,
alebo rozposlané elektronickou poštou.
4. Rozpis dozorov a rozpis zastupovania sú nariadenia, ktoré sú zverejnené
spravidla do 12.00 hod.
pre nasledujúci deň. Ak nie sú zverejnené a zamestnanec
už nie je povinný zotrvávať na pracovisku, je povinný informovať
sa u PZR či mu takáto povinnosť nevznikla, alebo si zabezpečiť
informovanosť iným spôsobom. Ak vzniknú zmeny vo zverejnených
nariadeniach tak, že vzniká nová povinnosť, je ten kto zmeny
urobil povinný informovať toho, koho sa zmeny dotýkajú.
5. Ak zamestnanec ktorému vznikla povinnosť nariadením túto nemôže splniť,
musí o tom bezodkladne informovať riaditeľstvo školy. V opačnom prípade nesie zodpovednosť ako
keby povinnosť nesplnil.
6. Sekretariát
má stanovené úradné hodiny, ktoré sú záväzné pre žiakov. Pre
zamestnancov sú odporúčané úradné hodiny do 8.00 hod., cez veľkú
prestávku a po 13.30 hod.
V dňoch nárazových administratívnych prác, alebo pri plnení neodkladnej
akútnej úlohy môže byť sekretariát dočasne neprístupný.
7. Pre operatívne kopírovanie dokumentov sa používajú kopírovacie stroje
v kabinetoch. V kancelárii školy sa zo zásady kopíruje
pre nasledujúci deň.
8. V prihláškach na VŠ výchovný poradca / triedny profesor / potvrdí iba
údaje o prospechu uvedené
uchádzačom na str. 2 tlačiva prihlášky
a žiaci si tlačivá prihlášok zabezpečujú individuálne
z vlastných zdrojov. Prihlášky na vysoké školy si žiaci zasielajú na vlastné náklady. Pre žiakov ktorí
končili v predchádzajúcich rokoch škola nepotvrdzuje na
prihláškach nič.
9. Všetky dopyty v zmysle zákona o informáciách prijíma tajomníčka
školy.
10. Dôsledne dodržiavať vylúčenie pitiev zvierat z vyuč. procesu a zákaz laboratórnych cvičení, v ktorých
sa zvieratá vystavujú stresu
alebo zabíjaniu - podľa úpravy uč. osnov biológie na ZŠ a gymnáziách č. 3132/1994-2121.
11. Vyučujúci v zmysle Klasifikačného poriadku jednoznačne ( najlepšie
písomne) stanovia podmienky a pravidlá klasifikácie, oznámia
ich žiakom a uistia sa, že im žiaci porozumeli. Tieto podmienky
a pravidlá platia pre celé klasifikačné obdobie (polrok).
12. Žiak má právo na včasné a úplné informovanie o svojom hodnotení
a klasifikácii preto
§ po
každom individuálnom výkone vyučujúci výkon zhodnotí a ak
bude výkon aj klasifikovaný, tak oznámi klasifikáciu.
§ pri
klasifikovanom kolektívnom výkone ( písomná práca ...) vyučujúci
určí termín a spôsob ako klasifikáciu oznámi.
§ Z každého
klasifikovaného predmetu vyučujúci oznámi žiakovi aktuálny stav
jeho klasifikácie (mimo uzavretia klasifikácie sa odporúča desatiným
číslom) a vpíše do tabuľky v zborovni tak, aby žiaci
dostali informáciu do: 29.10., 10.11., 8.1., 19.1., 27.2.,
31.3., 27.5., 15.6.
2004
13. Vyučujúci jednoznačne ( najlepšie písomne) stanovia spôsob ako budú poskytovať
konzultácie rodičom, oznámia ho žiakom a uistia sa, že
im žiaci porozumeli. Tieto podmienky a pravidlá platia
pre celé klasifikačné obdobie (polrok).
14. \Učitelia využívajú prestávky hlavne na prípravu na nasledujúcu hodinu,
preto si môžu stanoviť prestávky s režimom nevyrušovať
s tým, že musia mať dostatok príležitostí na vzájomné konzultácie.
III.2. Bezpečnostno-organizačné pravidlá
1. V celom vyučovacom procese je nutné dbať na zdravie a bezpečnosť pri
práci žiakov. Vytvárať kľudnú pracovnú atmosféru pri
každej činnosti v škole
i mimo nej.
2. Riaditeľ školy vydáva súbor dokumentov v oblasti BOZP, PO a CO,
ktoré sú zverejnené a sú záväzné pre všetkých zamestnancov
i žiakov.
3. Pred každou činnosťou, kde je vyššie riziko úrazu, je riadiaci činnosti
povinný na existenciu tohto rizika upozorniť. Pred komplexnými
(výlety, exkurzie, kurzy, ...), alebo cyklickými (práce v laboratóriách,
cvičenie v posilňovni) podujatiami je riadiaci činnosti povinný
urobiť komplexné poučenie s písomnou prezenciou poučených.
4. Samostatným metodickým a kontrolným orgánom v oblasti BOZP na
škole je bezpečnostný technik, ktorý poskytne príslušný výpis
rizík i znenia poučení.
III.3. Samosprávne
a poradné orgány
Na škole pracujú:
Školské samosprávne
orgány, ktoré sa riadia vlastnými stanovami a organizačnými
dokumentmi a ich partnerom je riaditeľ školy:
§ Rada školy
§ Rada
rodičov (Rodičovské združenie GMMH)
§ Žiacka
školská rada (Žiacky parlament)
Triedne samosprávne orgány ako články organizačnej
štruktúry školských orgánov a ich partnerom je triedny
profesor:
§ Triedne
rodičovské združenie
§ Žiacka
triedna rada
Poradné orgány riaditeľa
školy, ktoré sa riadia štatútom vydaným riaditeľom školy, vlastnými
plánmi práce a pokynmi vedenia školy:
§ Gremiálna
rada
§ Pedagogická
rada
§ Predmetové
komisie
§ Kurikulárna
rada
Všetky orgány vedú
o svojej práci zápisnice, ktoré sú na požiadanie verejne
prístupné. Závery sa zverejňujú.
Pre
prenos požiadaviek triedy na vedenie školy určuje (nahlasuje)
TP hovorcu triedy. V triedach kde pracuje triedna samospráva
je to predstaviteľ triednej samosprávy.
III.4. Vzťahy
s verejnosťou
1. Každý zamestnanec školy je povinný rešpektovať oprávnené požiadavky rodičov
k činnosti školy a informovať
ich o ich právach v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Sporné záležitosti postupuje na vyriešenie priamemu
nadriadenému v danej
veci.
2. Každá
sťažnosť a spôsob vyriešenia sťažnosti musia byť zdokumentované.
Archiváciu robí tajomníčka školy.
3. Riaditeľ školy zorganizuje stretnutie s riaditeľmi dodávateľských
základných škôl na prediskutovanie vzájomných vzťahov, hlavne
podmienok prijímacieho pokračovania.
4. Škola informuje verejnosť o svojich aktivitách cez www stránku.
5. Okrem nadriadených štátnych a samosprávnych orgánov udržuje škola
styky aj so samosprávou mesta a okresným úradom hlavne
s cieľom informovať o svojej práci a poznať požiadavky
a potreby týchto inštitúcií
6. Pokračovať aj
naďalej v stretnutiach Klubu dôchodcov pri GMMH.
7. Za
styk s verejnosťou a dotváranie dobrého mena školy
vo verejnosti bude považovať riaditeľstvo školy aj osobné aktivity
a angažovanosť zamestnancov v kultúrnych, športových
a iných aktivitách mimo školy. Tieto budú súčasťou hodnotenia
zamestnancov a v rámci možností aj odmeňovania.
Organizácia
školského roka
III.5. Trvanie
školského roku
1. Školský rok sa začína 01. 09.
2003.
2. Vyučovanie sa začína v utorok 02.
09. 2003.
3. Vyučovanie v l. polroku školského roka sa končí v piatok 30. 0l. 2004.
4. Druhý polrok sa začína 01. 02 2004.
5. Vyučovanie v 2. polroku sa začína v utorok 04. 02. 2004.
6. Druhý polrok sa končí 30.06.2004.
7. Vyučovanie v 2. polroku sa končí
v stredu 30. 06.
2004.
III.6.
Prázdniny:
1. Jesenné prázdniny sa začínajú vo štvrtok 30. 10. 2003 a končia sa
31. 10. 2003. Vyučovanie sa začne v pondelok 03. 1l. 2003.
2. Vianočné prázdniny sa začínajú v pondelok 22. 12. 2003 a končia 05. 01. 2004. Vyučovanie sa začne v stredu 07. 01. 2004.
3. Polročné prázdniny sú v pondelok 02. 02. 2004.
4. Jarné prázdniny trvajú týždeň. Banskobystrický kraj, Trenčiansky kraj
a Žilinský kraj majú
prázdniny v termíne 01. 03. 2004 až 05. 03. 2004.
5. Veľkonočné prázdniny sa začínajú
vo štvrtok 8.4.2004
a končia 13.4.2004 (utorok). Vyučovanie sa začína v stredu 14. 04. 2004.
6. Letné prázdniny sa začínajú 0l. 07. 2004 a končia 3l. 08. 2004.
III.7. Prijímacie
skúšky
1. Na štvorročné štúdium 04. a 06. 05. 2004
2. Na osemročné štúdium 08. 06. 2004.
III.8. Maturitné
skúšky
Maturitné
skúšky by mali byť ukončené do 31.05.2004 vzhľadom na predpokladané
termíny prijímacích skúšok na vysoké školy od 03.06.2004.
Škola sa bude snažiť, aby čo najviac
študentov maturovalo pred odbornými komisiami
III.9. Celoškolské
podujatia pod garanciou riaditeľa školy
1. Ľahkoatletické preteky o putovný pohár
riaditeľa školy s účasťou družstiev z Kroměříža.
2. Imatrikulácia
3. Konferencia Perspektívy a ciele GMMH
4. Celoškolská prehliadka prác SOČ
5. Rozlúčka so štvrtákmi
6. V 2. polroku pred koncom školského roku atletický deň.
III.10. Plánované
pedagogické rady
4. september 2003 Plán práce
školy
12.
november 2003 Zhodnotenie správania,
prospechu a dochádzky za 1. štvrťrok 2003/2004
19. december 2003:
Pracovný obed
27. január 2004: Klasifikačná porada
za 1. polrok 2003/2004
14. apríl 2004: Hodnotenie správania,
prospechu a dochádzky za 3. štvrťrok 2003/2004
4. a 6. máj 2004: Prijímacie skúšky
na 4-ročné štúdium
Klasifikačná porada podľa termínu maturitných
skúšok pre 4. roč. a oktávu: Organizačné
zabezpečenie maturitných skúšok
8. jún 2004: Prijímacie skúšky
na 8-ročné štúdium
23. jún 2004: Klasifikačná porada
za 2. polrok 2003/2004
Okrem
plánovaných porád sa môžu konať mimoriadne porady k aktuálnym
problémom.
Časť IV. Personálne obsadenie
školy a jednotlivých funkcií
IV.1. Vedenie
školy
Riaditeľ
školy: RNDr. Jozef Škorupa
Pedagog. zást. riad. školy: RNDr.
Anna Nebusová
Ekonom. zást. riad. školy: PhDr. Ľubica
Lipovská
Výchovný poradca: PhDr. Eva Daneková
IV.2. Triedni profesori:
1.A |
Mgr. Janetta Kaľavská |
1.B |
Mgr. Vladimír Antošovský |
1.C |
Ing. Daniela Bartošová |
2.A |
PhDr. Vlasta Serdelová |
2.B |
Mgr. Alena Kubašková |
2.C |
PhDr. Vlasta Šiarniková |
3.A |
Mgr. Dagmar Dzurošková |
3.B |
Mgr. R. Toček |
3.C |
Mgr. Miroslav Hričák |
3.D |
Dr. Tatiana Antošková |
4.A |
Mgr. Ľuba Hrivňáková |
4.B |
Dr. Anna Hlavicová |
4.C |
Mgr. Ľudmila Maličká |
4.D |
Mgr. Elena Vyskočániová |
Prima |
Mgr.
Jana Lubelcová |
Sekunda |
Mgr.
Miriam Ošková |
Tercia |
Dr.
Elena Zimmermannová |
Kvarta |
Dr.
Soňa Hujíková |
Kvinta |
Mgr.
Miriam Habánková |
Sexta |
Mgr.
Ján Kalinay |
Septima |
Mgr.
Miroslav Marko |
Oktáva |
Peter
Cuker |
IV.3. Zloženie predmetových komisií
l.
PK NEMECKÉHO A FRANCÚZSKEHO JAZYKA
predseda:
T. Antošková
členovia : D. Dzurošková, M. Ďurkovská,
I. Gejdošová, E. Holanová, P. Knoflíčková, V.Serdelová,
V.Šiarniková
predseda:
E. Vyskočániová
členovia: A. Dzúrová, Ľ.
Hrivňáková, J. Kaľavská, J.
Winchester, L. Zimániová
3.
PK SLOVENSKÉHO JAZYKA A LITERATÚRY
predseda:
I. Laučík
členovia: E. Bendíková,
A.Kubašková, A. Kucháreková, M. Marko,
V.Serdelová,
4.
PK GEOGRAFIE
predseda: J.Kalinay
členovia: M. Ošková
predseda: Ľ. Maličká
členovia: J. Čupka, M.Hazuchová,
A. Hlavicová, M. Hričák, P. Knot, J. Lubelcová, L.Páričková,
E. Zimmermannová
6. PK INFORMATIKY
predseda:
L. Páričková
členovia: J.Čupka,
A. Hlavicová, M.Hazuchová, M. Hričák, J. Lubelcová, E.
Zimmermannová
7. PK FYZIKY
predseda: A. Hlavicová
členovia: M.Hazuchová, M.
Hričák, M.Mišíková R. Toček, E. Zimmermannová
8.
PK CHÉMIE
predseda: D. Bartošová
členovia: S. Hujíková, Ľ. Maličká, D. Bartošová, M. Habánková
9.
PK BIOLÓGIE A EKOLÓGIE
predseda: S. Hujíková
členovia: V. Antošovský, M. Habánková, M.Mišíková,
A. Vozárová, Ďaťková
10.
PK TELESNEJ VÝCHOVY
predseda: P. Cuker
členovia: V. Antošovský E. Bendíková, D. Dzurošková,
J. Kalinay, M.Labaj, A.Kubašková, J. Žuffa, M.Ošková
11. PK NÁUKY O SPOLOČNOSTI A VÝCHOV
predseda: E. Daneková
členovia: D. Bartošová, A. Ďaťková, M. Jedličková,
P. Knoflíčková, V. Šiarniková
12. PK DEJEPISU
predseda: I. Marková
členovia: E. Daneková, A. Kucháreková, M. Labaj, I. Laučík, M. Marko
IV.4. S
p r á v c o v i a z b i e r o k
Slovenský
jazyk: I. Laučík
Anglický jazyk, RUJ: E. Vyskočániová
Matematika: Ľ. Maličká
Fyzika: A. Hlavicová
Chémia: D. Bartošová
Biológia: S. Hujíková
Telesná výchova: V. Antošovský
Dejepis , estetika: M. Marko
Etika, NOS: E.Daneková
Geografia: J.Kalinay
Nemecký jazyk,FRJ: V. Serdelová
Knižnica: M. Marko
Fond učebníc: D. Kozlíková
CO sklad: P. Cuker
Základy ekonomiky: P. Knot
Informatika: L. Páričková
Elektrotechnika: P. Knot
IV.5. S
p r á v c o v i a odborných učební, laboratórií a kabinetov
Odb.
uč. NJ - hore: E.
Holanová
Odb. uč. FRJ NB dole: M. Ďurkovská
Odb. uč. AJ - kocka: J. Kaľavská
Odb. uč. AJ ELC: Ľ. Hrivňáková
Odb. uč. HV a VV: V.
Šiarniková
Odb. uč. ETI: E. Daneková
Biológia posluch. labor: M.Mišíková
Fyzika odb.uč., rovná: A. Hlavicová
Fyzika odb.uč., kumbál: E. Zimmermannová
Fyzika prípravovňa: M.
Hričák
INF - Novell: J. Čupka
INF HP: A. Hlavicová
INF Compaq: M. Hričák
Chem.lab. váhovňa sklad jedov:
M. Habánková
Odb. uč. TV: P. Cuker
Ob. uč. podkrovie, videoklub:
P. Knot
Veľká telocvičňa, sprchy, šatne:
J. Kalinay
Malá telocvičňa šatňa
pod schodami: A. Kubašková
Posilňovňa, šatňa suterén: V. Antošovský
Sklad horný: D. Dzurošková,
Sklad dolný: P. Cuker
Športový areál: J. Žuffa
Kabinety:
ŠJ Š: D. Chovanová
FYZ: E. Zimmermannová
B I O: S. Hujíková
CHEM: D. Bartošová
INF: J. Lubelcová
NEJ , FRJ: V. Serdelová
ANJ: J. Kaľavská
S JL: Ľ. Hrivňáková
D EJ: M. Jedličková
GEO: M. Ošková
TV: P. Cuker
MAT: Ľ. Maličká
KNOT: P.Knot
Sklad IVT: M. Hričák
VÝCH. POR.: E. Daneková
KAB. NOS: E. Daneková
VÝT. VÝCHOVY: V.
Šiarniková
ZBOROVŇA: V. Šiarniková
SEKRET. A VED. ŠKOLY: D. Fronková
KANC. HOSPODÁRA: D. Kozlíková
FAJČIAREŇ: I. Laučík
DIELŇA: J. Konfráter
VRÁTNICA: O. Chovancová,
A. Palúchová
IV.6. Iné
funkcie
Bezpečnostný
technik: J. Čupka
Kronika a pam. kniha:
A. Kubašková
SOČ, olympiády, súťaže:
M. Habánková
Škodová komisia:
Ľ. Lipovská
D. Kozlíková
P. Knot
Stravovacia
komisia
Ľ. Lipovská ( preds. komisie)
M. Karolčíková ( hlavná kuchárka)
E. Holanová (zamestnanci)
Jarmila Antošková ( rodičia)
Vladimír Šťastný oktáva
(žiaci)