Home
 
Škola dnes

[Zoznam študentov] [Profil absolventa] [Plán práce] [Rada rodičov] [Organizačný poriadok] [Prístup k informáciám]

Plán práce bol schválený pedagogickou radou 4.9.2003

Úpravy v počte žiakov k 1.11.2003

V  Liptovskom Mikuláši 4.9.2003

Časť I. Základné podmienky

I.1. Plán výkonov
I.1.a. Triedy a žiaci

K 1. septembru bude v škole  22 tried so  žiakmi v nasledujúcej skladbe: 

Trieda Chlapci Dievčatá Spolu Triedny profesor
PRIMA 17 10 27 J. Lubelcová
SEKUNDA 11 16 27 M. Ošková
TERCIA 13 13 26 E. Zimmermannová
KVARTA 12 15 27 S. Hujíková
KVINTA 14 16 30 M. Habánková
SEXTA 11 18 29 J. Kalinay
SEPTIMA 10 18 28 M. Marko
OKTÁVA 7 21 28 P. Cuker
spolu 8-r.g. 95 127 222  
1.A 11 20 31 J. Kalľavská
1.B 8 22 30 V. Antošovský
1.C 6 24 30 D. Bartošová
spolu 1. r. 25 66 91  
2.A 8 23 31 V. Serdelová
2.B 10 22 32 A. Kubašková
2.C 11 21 32 V. Šiarniková
spolu 2.r. 29 66 95  
3.A 9 21 30 D.Dzrošková
3.B 10 20 30 R. Toček
3.C 9 21 30 M. Hričák
3.D 9 21 30 T. Antošková
spolu 3.r. 37 83 120  
4.A 7 21 28 Ľ. Hrivňáková
4.B 15 15 30 A. Hlavicová
4.C 12 16 28 Ľ. Maličká
4.D 11 16 27 E. Vyskočányová
spolu 4.r. 45 68 113  
spolu4-r.g. 136 283 419  
celkom 231 410 641  

Z toho v zahraničí študujú  žiaci:  Chomo (sexta), Mokrišová (septima),

Jeden žiak bude študovať v externom štúdiu 4. ročník ( M. Kubáň ).

V škole bude študovať zahraničná študentka Kyla Bishop zaradená v 2.B triede.

I.1.b. Zamestnanci

Pravidelné vyučovanie bude zabezpečovať 48 učiteľov v pracovnom pomere z toho 4 na čiastočný úväzok z dôvodu zabezpečenia odbornosti a ako zastupovanie za kolegyne na materskej dovolenke.

Na materskej dovolenke sú tri kolegyne Andrea Kubínová, Lýdia Čajková a Iveta Marková

Z celkového počtu hodín určených v rozvrhu na týždeň sa bude učiť 32 nekvalifikovane a to:

predmet

vyučujúci

aprob.

počet hod.

ETI

V. Antošovský

BIO-TV

1

INF

J.Čupka

M-DG-FYZ

2

EST

A.Ďaťková

BIO-VV-ANJ

2

EST

I.Gejdošová

FRJ

2

ETI

M.Habánková

BIO-CH

1

INF

M.Hričák

MAT-FYZ

6

ETI

J.Kaľavská

ANJ-ON

1

ETI

J.Lubelcová

MAT-IVT

1

INF

J.Škorupa

MAT-FYZ

6

INF

E. Zimmermannová

MAT-FYZ

6

VV

V.Šiarniková

NEJ-EST

4

ETI

D.Bartošová

CH

3

INF

M.Hazuchová

MAT-FYZ

8

10 hodín konverzácie v anglickom jazyku odučí americká lektorka J. Winchester.

Ďalší chod školy bude zabezpečovať 18 prevádzkových zamestnancov, z toho 6 na plný úväzok, 9 na čiastočný úväzok a traja na náhradnej vojenskej službe ( Ing. Lehkoživ do 15. 10. 2003).

Podrobný zoznam zamestnancov s ich zaradením je v časti V.

I.1.c. Technické podmienky výučby

Vyučovanie bude prebiehať vo vlastných priestoroch školy. Škola je priestorovo pripravená i keď pri 22 triedach odborné učebne chémie a fyziky plnia funkciu kmeňových tried . Vyhovuje po stránke bezpečnostnej. Kritický stav je po stránke hygienickej a hrozia aj bezpečnostné riziká v triedach prima, tercia, kvinta, sexta, odborné učebne fyziky a chémie, kde sú v nevyhovujúcom stave podlahy. Cez prázdniny občania  na civilnej službe  vymaľovali tieto triedy: 1. B, odbornú učebňu na delené vyučovanie (bývalú fajčiareň) a odbornú učebňu Novell.  Čiastočne vymaľovali sextu, 1.A, 3.D, 2.A, 3.B, cokel na chodbe medziposchodia a odstránli dôsledky zatečených stien vo vestibule na 3. poschodí starej budovy pri rekonštrukcii strechy v roku 2001.

Podmienky pre prácu pedagógov sú dobré. V kabinetoch sú v priemere 4 pedagógovia, maximálne 6. V každom kabinete je počítač s pripojením na internet. V kabinetoch ANJ, NEJ a DEJ sú kopírky.

Rozpis učební je v prílohe 1

Časť II. Pedagogická činnosť
II.1. Právny rámec a všeobecné zásady

1. Vo vyučovaní sa budú v plnom rozsahu uplatňovať  pedagogicko-organizačné pokyny pre školy a školské zariadenia  a orgány štátnej správy v školstve v SR na školský rok 2003/2004.

2.
Celý chod školy sa riadi aktuálnymi zákonmi, vyhláškami a predpismi tak, ako sú uvedené v POP pre školský rok 2003/2004. Rešpektujú sa aj ďalšie hlavne medzinárodné dohovory   a štandardy ako  Charta základných ľudských práv a slobôd z roku 1990,  Medzinárodný dohovor o odstraňovaní všetkých foriem rasovej diskriminácie, Všeobecná deklarácia ľudských práv, Dohovor o právach dieťaťa, Charta dieťaťa.

3. Pre špecifické potreby školy sú vydané interné normy
ˇ Vnútorný poriadok škol
ˇ Klasifikačný poriadok

4.
Vyučovanie bude prebiehať takto:
§ V štvorročnom štúdiu podľa učebného plánu  schváleného MŠ SR 24. 2. 1997 pod číslom 1252/96-15.
§
V osemročnom gymnáziu sa bude vyučovať podľa učebného  plánu č. 3625/94-212 vydaného MŠaV SR  zo dňa 08.08.1994 a doplnenia prerokovaného pedagogickou radou  zo dňa 02.09.1998, schváleného riaditeľom školy.

Učebné plány sú v prílohe 2


5. Na základe rozhodnutia riaditeľa školy a po prerokovaní  na pedagogickej rade dňa 04.09.2003 sa voliteľné predmety  klasifikujú alebo neklasifikujú, podľa toho, ako bol predložený projekt VP. V prípade, že žiak v neklasifikovanom voliteľnom predmete  nesplní dohodnuté povinnosti, vyučujúci nadviaže kontakt s rodičmi a v prípade, že nenastane náprava, vedomosti a postoj žiaka k predmetu sa písomne zhodnotia na zadnej strane vysvedčenia.
6.Na základe rozhodnutia riaditeľa školy a po prerokovaní  na pedagogickej rade dňa 03.09.2001 sa telesná výchova v triedach  osemročného gymnázia klasifikuje.
7. Každý pedagogický zamestnanec osobne zodpovedá za svoju pedagogickú prácu. Rešpektuje pritom učebné osnovy a základné didaktické princípy. Na vyučovanie sa pripravuje (nie nutne písomne).

§ 
Predmetové komisie môžu považovať, vzhľadom na úlohy spojené s cieľovými požiadavkami k MS, za platné „Časovo tématické plány“  zo školského roka 2002/2003, kde bude stanovený sled a cieľové termíny na jednotlivé tématické celky podľa dotácie z učebných osnov a využitia povoleného percenta ich úprav, prípadné presuny tém medzi ročníkmi, používané učebnice a plánované exkurzie.  V prípade potreby môžu PK urobiť zmeny, pričom stanovisko PK zapíše vedúci PK na prednú stranu plánu a za celú PK odovzdá riaditeľovi školy.

§
Učiteľ si svoju prácu plánuje v  didaktických plánoch, kde si určuje hlavné ciele, obsah, metódy a organizačné formy

§ Na vyučovanie sa pripravuje štruktúrovaním obsahu, výberom foriem a metód. Začínajúci učiteľ a učiteľ ktorému to na základe výsledkov hospitácií určí riaditeľ alebo zástupca riaditeľa sa pripravujú písomne.

II.2.Prioritne sledované pedagogické princípy

Pri hospitačnej činnosti sa bude sledovať okrem všeobecných zásad hlavne rešpektovanie a aplikovanie nasledovných princípov.
1. Žiak je subjekt, a nie objekt  výchovno-vzdelávacieho procesu, preto ťažiskom výchovno-vzdelávacieho procesu je práca žiaka a nie práca učiteľa. Plnohodnotnou a podporovanou súčasťou vzdelávania sa žiakov sú produkty činnostného učenia sa ako projekty, seminárne práce, ...
2. Hodnotenie práce žiaka je priebežné, má ho informovať a pozitívne motivovať. Pri klasifikácii je potrebné rešpektovať Klasifikačný poriadok vydaný riaditeľom školy 2.9.2003.

II.3. Prioritne sledované ciele

1. Venovať systematickú pozornosť dôslednému používaniu slovenského jazyka a kultivovanosti prejavu a to na všetkých predmetoch.
2. Podporovať interdisciplinaritu vo výchovno-vzdelávacom procese. Vyžadovať využívanie poznatkov z iných vyučovacích predmetov, chápanie problémov v kontexte a nie ako úzko predmetové.
3. Výraznejšie rozvíjať vyššie kompetencie ako porovnávanie, hodnotenie, ...

II.4. „Doplnkové“ formy výchovno-vzdelávacej práce

1. Skvalitňovať prípravu „ Ochrana človeka a prírody“, s dôrazom na získanie zručností a upevnenie zodpovednosti žiakov za ich schopnosť tieto použiť v prípade potreby. Rozšíriť okruh „ expertov“ z radov pedagógov pre jednotlivé témy. Garantom prípravy je P.Cuker. Plán účelových cvičení a cvičenia Ochrana človeka a prírody je v prílohe 4
2. Naďalej udržiavať vysokú kvalitu VVLZ a využívať pobytovú formu na rozvoj sociálnych kompetencií žiakov. Podmienkou kurzu je, aby sa ho zúčastnili 2/3 žiakov triedy,  ktorí sú ochotní uhradiť všetky finančné náklady spojené  s kurzom.
3. Podporovať predmetové exkurzie ako súčasť výchovno-vzdelávacieho programu. Podmienkou schválenia je komplexný program exkurzie s cieľmi ktoré vyplývajú z potrieb výchovno-vzdelávacieho programu s  rozpočtom (finančné nároky na rozpočet školy, rodičov, fondy, sponzorov,...) a súhlas triedneho rodičovského združenia pokiaľ bude exkurzia zakladať finančné požiadavky na rodičov.
4. Triedne výlety sa budú  plánovať ako výchovno-vzdelávacie podujatia s premysleným programom a cieľmi. Podľa ich zamerania bude umožnené konanie aj v čase pred klasifikačnou poradou. Triedni profesori vypracujú časový a obsahový plán  výletu kde uvedú mená pedagogického dozoru a harmonogram odovzdajú najneskôr do 0l. 06. 2001 na riaditeľstvo školy. 3 dni pred odchodom na výlet  je potrebné odovzdať aj súhlas bezpečnostného technika na  škole. Výlet možno uskutočniť len vtedy, ak vedúcim výletu je  člen pedagogického zboru. Výlet je možné realizovať najviac v  rozsahu dvoch vyučovacích dní a nadväzujúcich voľných dní.

II.5. Voľnočasové  aktivity

1. Riaditeľstvo školy podporuje všetky aktivity smerujúce k cieľu „Otvorenej školy“ a bude sa uchádzať o ich podporu zo zdrojov projektu „ Otvorená škola“.
2. Riaditeľstvo školy bude podľa svojich možností vytvárať  priaznivé podmienky na prípravu a priebeh predmetových olympiád, SOČ a školských súťaží. ktoré treba považovať za integrálnu súčasť výchovno-vzdelávacieho procesu. Aktivity žiakov v tejto oblasti treba podporovať a následne zohľadňovať pri hodnotení a klasifikácii v predmete.
3. Usporiadateľom školských športových súťaží je Slovenská  asociácia športu na školách.
4. Všetka práca pedagógov pri organizovaní vopred schválených voľnočasových a záujmových aktivít žiakov bude hodnotená a odmeňovaná v zmysle dodatku ku kolektívnej zmluve: „Kritériá pre odmeňovanie zamestnancov“, alebo z iných zdrojov.

II.6. Sociálne úlohy

1. Všetci zamestnanci, hlavne však triedni profesori, sledujú a konzultujú akékoľvek prejavy žiakov naznačujúce možnosť negatívnych vplyvov na vývoj osobnosti žiaka. Ide hlavne o podozrenie na:

§  užívanie drog a návykových látok
§ patologické prejavy, alebo podľahnutie návykovým činnostiam
§ vyhýbanie sa školskej dochádzke
§ týranie alebo zneužívanie žiaka
§ znevažovanie osobnosti (šikanovanie)

2. Všetky podozrenia je nutné okamžite konzultovať s triednym profesorom. Triedni profesori riešia problém s PZR a výchovným poradcom. O zistených skutočnostiach robí PZR alebo VP stručný písomný záznam.


3. Vo všetkých predmetoch osobitne vo výchovných predmetoch venovať pozornosť formovaniu k zdravému životnému štýlu, sexuálnej výchove a prevencii drogových závislostí.  Využívať pri tejto úlohe psychologické, zdravotné, protidrogové  a iné poradne.

4. Zabezpečovať kvalitné a kultúrne stravovanie v školskej jedálni.

Časť III. Režim školy

III.1. Prevádzkové pravidlá

1. Základným interným dokumentom upravujúcim práva a povinnosti žiakov je Vnútorný poriadok školy.
2. Základným interným dokumentom upravujúcim práva a povinnosti  zamestnancov je Pracovný poriadok. V priebehu roka sa bude pracovať na úprave pracovného poriadku v zmysle NV č. 269/2003.
3. Operatívne riadenie školy zabezpečuje riaditeľ a jeho zástupcovia ústnymi príkazmi, alebo príkazovými listami a nariadeniami ktoré sú zverejnené v písomnej podobe na obvyklých miestach, alebo rozposlané elektronickou poštou.
4. Rozpis dozorov a rozpis zastupovania sú nariadenia, ktoré sú zverejnené spravidla do 12.00  hod. pre nasledujúci deň. Ak nie sú zverejnené a zamestnanec už nie je povinný zotrvávať na pracovisku, je povinný informovať sa u PZR či mu takáto povinnosť nevznikla, alebo si zabezpečiť informovanosť iným spôsobom. Ak vzniknú zmeny vo zverejnených nariadeniach tak, že vzniká nová povinnosť, je ten kto zmeny urobil povinný informovať toho, koho sa zmeny dotýkajú.
5. Ak zamestnanec ktorému vznikla povinnosť nariadením túto nemôže splniť, musí o tom bezodkladne informovať riaditeľstvo školy.  V opačnom prípade nesie zodpovednosť ako keby povinnosť nesplnil.
6. Sekretariát má stanovené úradné hodiny, ktoré sú záväzné pre žiakov. Pre zamestnancov sú odporúčané úradné hodiny do 8.00 hod., cez veľkú prestávku a po 13.30 hod. V dňoch nárazových  administratívnych prác, alebo pri plnení neodkladnej akútnej úlohy môže byť „sekretariát dočasne neprístupný“.
7. Pre operatívne kopírovanie dokumentov sa používajú kopírovacie stroje v kabinetoch. V kancelárii školy sa zo zásady kopíruje pre nasledujúci deň.
8. V prihláškach na VŠ výchovný poradca / triedny profesor / potvrdí iba údaje  o prospechu uvedené uchádzačom na str. 2 tlačiva prihlášky  a žiaci si tlačivá prihlášok zabezpečujú individuálne  z vlastných zdrojov. Prihlášky na vysoké školy si žiaci  zasielajú na vlastné náklady. Pre žiakov ktorí končili v predchádzajúcich rokoch škola nepotvrdzuje na prihláškach nič.
9. Všetky dopyty v zmysle zákona o informáciách prijíma tajomníčka školy.
10. Dôsledne dodržiavať vylúčenie pitiev zvierat z vyuč.  procesu a zákaz laboratórnych cvičení, v ktorých sa zvieratá vystavujú  stresu alebo zabíjaniu - podľa úpravy uč. osnov biológie na ZŠ  a gymnáziách č. 3132/1994-2121.
11. Vyučujúci v zmysle Klasifikačného poriadku jednoznačne ( najlepšie písomne) stanovia podmienky a pravidlá klasifikácie, oznámia ich žiakom a uistia sa, že im žiaci porozumeli. Tieto podmienky a pravidlá platia pre celé klasifikačné obdobie (polrok).
12. Žiak má právo na včasné a úplné informovanie o svojom hodnotení a klasifikácii preto

§ po každom individuálnom výkone vyučujúci výkon zhodnotí a ak bude výkon aj klasifikovaný, tak oznámi klasifikáciu.
§ pri klasifikovanom kolektívnom výkone ( písomná práca ...) vyučujúci určí termín a spôsob ako klasifikáciu oznámi.
§ Z každého klasifikovaného predmetu vyučujúci oznámi žiakovi aktuálny stav jeho klasifikácie (mimo uzavretia klasifikácie sa odporúča desatiným číslom) a vpíše do tabuľky v zborovni tak, aby žiaci dostali informáciu do: 29.10., 10.11., 8.1., 19.1., 27.2.,  31.3.,  27.5.,  15.6. 2004

13. Vyučujúci jednoznačne ( najlepšie písomne) stanovia spôsob ako budú poskytovať konzultácie rodičom, oznámia ho žiakom a uistia sa, že im žiaci porozumeli. Tieto podmienky a pravidlá platia pre celé klasifikačné obdobie (polrok).

14. \Učitelia využívajú prestávky hlavne na prípravu na nasledujúcu hodinu, preto si môžu stanoviť prestávky s režimom „nevyrušovať“ s tým, že musia mať dostatok príležitostí na vzájomné konzultácie.

III.2. Bezpečnostno-organizačné pravidlá

1. V celom vyučovacom procese je nutné dbať na zdravie a bezpečnosť pri  práci žiakov. Vytvárať kľudnú pracovnú atmosféru pri každej činnosti  v škole i mimo nej.

2. 
Riaditeľ školy vydáva súbor dokumentov v oblasti BOZP, PO a CO, ktoré sú zverejnené a sú záväzné pre všetkých zamestnancov i žiakov.

3. 
Pred každou činnosťou, kde je vyššie riziko úrazu, je riadiaci činnosti povinný na existenciu tohto rizika upozorniť. Pred komplexnými (výlety, exkurzie, kurzy, ...), alebo cyklickými (práce v laboratóriách, cvičenie v posilňovni) podujatiami je riadiaci činnosti povinný urobiť komplexné poučenie s písomnou prezenciou poučených.

4. 
Samostatným metodickým a kontrolným orgánom v oblasti BOZP na škole je bezpečnostný technik, ktorý poskytne príslušný výpis rizík i znenia poučení.

III.3. Samosprávne a poradné orgány

Na škole pracujú:

Školské samosprávne orgány, ktoré sa riadia vlastnými stanovami a organizačnými dokumentmi a ich partnerom je riaditeľ školy:
§ Rada školy
§ Rada rodičov (Rodičovské združenie GMMH)
§ Žiacka školská rada (Žiacky parlament)

Triedne samosprávne orgány ako články organizačnej štruktúry školských orgánov a ich partnerom je triedny profesor:
§ Triedne rodičovské združenie
§ Žiacka triedna rada

Poradné orgány riaditeľa školy, ktoré sa riadia štatútom vydaným riaditeľom školy, vlastnými plánmi práce a pokynmi vedenia školy:
§ Gremiálna rada
§ Pedagogická rada
§ Predmetové komisie
§ Kurikulárna rada

Všetky orgány vedú o svojej práci zápisnice, ktoré sú na požiadanie verejne prístupné. Závery sa zverejňujú.

Pre prenos požiadaviek triedy na vedenie školy určuje (nahlasuje) TP hovorcu triedy. V triedach kde pracuje triedna samospráva je to predstaviteľ triednej samosprávy.

III.4. Vzťahy s verejnosťou

1. Každý zamestnanec školy je povinný rešpektovať oprávnené požiadavky rodičov k činnosti školy  a informovať ich o ich právach v súlade so všeobecne záväznými  právnymi predpismi. Sporné záležitosti postupuje na vyriešenie priamemu nadriadenému  v danej veci.
2. Každá sťažnosť a spôsob vyriešenia sťažnosti musia byť zdokumentované. Archiváciu robí tajomníčka školy.
3. Riaditeľ školy zorganizuje stretnutie s riaditeľmi „dodávateľských“ základných škôl na prediskutovanie vzájomných vzťahov, hlavne podmienok prijímacieho pokračovania.
4. Škola informuje verejnosť o svojich aktivitách cez www stránku.
5. Okrem „nadriadených“ štátnych a samosprávnych orgánov udržuje škola styky aj so samosprávou mesta a okresným úradom hlavne s cieľom informovať o svojej práci a poznať požiadavky a potreby týchto inštitúcií
6. Pokračovať aj naďalej v stretnutiach ” Klubu dôchodcov pri GMMH”.
7. Za styk s verejnosťou a dotváranie dobrého mena školy vo verejnosti bude považovať riaditeľstvo školy aj osobné aktivity a angažovanosť zamestnancov v kultúrnych, športových a iných aktivitách mimo školy. Tieto budú súčasťou hodnotenia zamestnancov a v rámci možností aj odmeňovania.

Organizácia školského roka

III.5. Trvanie školského roku

1. Školský rok sa začína  01. 09. 2003.
2. Vyučovanie sa začína v utorok  02. 09. 2003.
3. Vyučovanie v l. polroku školského roka sa končí v piatok 30. 0l. 2004.
4. Druhý polrok sa začína 01. 02 2004.
5. Vyučovanie v 2. polroku sa začína v utorok 04. 02. 2004.
6. Druhý polrok sa končí 30.06.2004.
7. Vyučovanie v 2. polroku sa  končí v stredu  30. 06. 2004.

III.6.  Prázdniny:
1. Jesenné prázdniny sa začínajú vo štvrtok 30. 10. 2003 a končia sa 31. 10. 2003. Vyučovanie sa začne v pondelok 03. 1l. 2003.
2. Vianočné prázdniny sa začínajú v pondelok 22. 12. 2003  a končia  05. 01. 2004. Vyučovanie sa začne v stredu  07. 01. 2004.
3. Polročné prázdniny sú v pondelok 02. 02. 2004.
4. Jarné prázdniny trvajú týždeň. Banskobystrický kraj, Trenčiansky kraj a Žilinský  kraj majú prázdniny v termíne 01. 03. 2004 až 05. 03. 2004.
5. Veľkonočné prázdniny sa  začínajú vo štvrtok  8.4.2004 a končia 13.4.2004 (utorok). Vyučovanie sa  začína v stredu 14. 04. 2004.
6. Letné prázdniny sa začínajú 0l. 07. 2004 a končia  3l. 08. 2004.

III.7. Prijímacie skúšky

1. Na štvorročné štúdium 04. a 06. 05. 2004
2. Na osemročné štúdium 08. 06. 2004.

III.8. Maturitné skúšky

Maturitné skúšky by mali byť ukončené do 31.05.2004 vzhľadom na predpokladané termíny prijímacích skúšok na vysoké školy od 03.06.2004.

Škola sa bude snažiť, aby čo najviac študentov maturovalo pred „odbornými komisiami“

III.9. Celoškolské podujatia pod garanciou riaditeľa školy

1. Ľahkoatletické preteky o putovný  pohár riaditeľa školy s účasťou družstiev z Kroměříža.
2. Imatrikulácia
3. Konferencia „ Perspektívy a ciele GMMH“

4. Celoškolská prehliadka prác SOČ
5. Rozlúčka so štvrtákmi
6. V 2. polroku pred koncom školského roku atletický  deň.

III.10. Plánované pedagogické rady

4. september 2003 Plán práce školy
12. november 2003 Zhodnotenie správania, prospechu a dochádzky za 1. štvrťrok 2003/2004
19. december 2003: Pracovný obed
27. január 2004: Klasifikačná porada za 1. polrok 2003/2004
14. apríl 2004: Hodnotenie správania, prospechu a dochádzky za 3. štvrťrok 2003/2004
4. a 6. máj 2004: Prijímacie skúšky na 4-ročné štúdium
Klasifikačná porada podľa termínu maturitných skúšok pre 4. roč. a oktávu: Organizačné zabezpečenie maturitných skúšok
8. jún 2004:
Prijímacie skúšky na 8-ročné štúdium
23. jún 2004: Klasifikačná porada za 2. polrok 2003/2004

Okrem plánovaných porád sa môžu konať mimoriadne porady k aktuálnym problémom.

Časť IV. Personálne obsadenie školy a jednotlivých funkcií

IV.1. Vedenie školy

Riaditeľ školy: RNDr. Jozef Škorupa
Pedagog. zást. riad. školy: RNDr. Anna Nebusová
Ekonom. zást. riad. školy: PhDr. Ľubica Lipovská
Výchovný poradca: PhDr. Eva Daneková

IV.2. Triedni profesori:

1.A            

Mgr. Janetta Kaľavská

1.B            

Mgr. Vladimír Antošovský

1.C            

Ing. Daniela Bartošová

2.A

PhDr. Vlasta Serdelová

2.B            

Mgr. Alena Kubašková

2.C           

PhDr. Vlasta Šiarniková

3.A         

Mgr. Dagmar Dzurošková       

3.B

Mgr. R. Toček

3.C

Mgr. Miroslav Hričák

3.D

Dr. Tatiana Antošková

4.A

 Mgr. Ľuba Hrivňáková

4.B

Dr. Anna Hlavicová

4.C

Mgr. Ľudmila Maličká

4.D

Mgr. Elena Vyskočániová

Prima       

Mgr. Jana Lubelcová

Sekunda    

Mgr. Miriam Ošková

Tercia       

Dr. Elena Zimmermannová

Kvarta      

Dr. Soňa Hujíková

Kvinta       

Mgr. Miriam Habánková

Sexta          

Mgr. Ján Kalinay

Septima    

Mgr. Miroslav Marko

Oktáva       

Peter Cuker

IV.3. Zloženie   predmetových   komisií

l. PK NEMECKÉHO A FRANCÚZSKEHO JAZYKA

predseda: T. Antošková
členovia : D. Dzurošková, M. Ďurkovská,  I. Gejdošová, E. Holanová, P. Knoflíčková, V.Serdelová, V.Šiarniková              

2. PK ANGLICKÉHO A RUSKÉHO JAZYKA

predseda: E. Vyskočániová
členovia: A. Dzúrová, Ľ. Hrivňáková, J. Kaľavská,  J. Winchester, L. Zimániová

3. PK SLOVENSKÉHO JAZYKA A LITERATÚRY

predseda: I. Laučík
členovia: E. Bendíková,   A.Kubašková, A. Kucháreková, M. Marko,  V.Serdelová,

4. PK GEOGRAFIE

predseda:   J.Kalinay
členovia: M. Ošková

5. PK MATEMATIKY

predseda:  Ľ. Maličká
členovia: J. Čupka, M.Hazuchová,  A. Hlavicová, M. Hričák, P. Knot, J. Lubelcová, L.Páričková, E. Zimmermannová

6. PK INFORMATIKY

predseda: L. Páričková
členovia: J.Čupka,  A. Hlavicová, M.Hazuchová, M. Hričák, J. Lubelcová, E. Zimmermannová

7. PK FYZIKY

predseda:   A. Hlavicová
členovia: M.Hazuchová, M. Hričák,  M.Mišíková  R. Toček, E. Zimmermannová

8. PK CHÉMIE

predseda:    D. Bartošová
členovia:     S. Hujíková, Ľ. Maličká, D. Bartošová,  M. Habánková

9. PK BIOLÓGIE A EKOLÓGIE

predseda:    S. Hujíková
členovia:    V. Antošovský, M. Habánková, M.Mišíková, A. Vozárová, Ďaťková

10. PK TELESNEJ VÝCHOVY

predseda:    P. Cuker
členovia:    V. Antošovský E. Bendíková, D. Dzurošková,  J. Kalinay, M.Labaj, A.Kubašková, J. Žuffa, M.Ošková

11. PK NÁUKY O SPOLOČNOSTI A VÝCHOV

predseda:   E. Daneková
členovia:    D. Bartošová, A. Ďaťková, M. Jedličková, P. Knoflíčková, V. Šiarniková     

12. PK DEJEPISU

predseda:     I. Marková
členovia:      E. Daneková, A. Kucháreková, M. Labaj, I. Laučík, M. Marko

IV.4. S p r á v c o v i a       z b i e r o k

Slovenský jazyk: I. Laučík
Anglický jazyk, RUJ: E. Vyskočániová
Matematika: Ľ. Maličká
Fyzika: A. Hlavicová
Chémia: D. Bartošová
Biológia: S. Hujíková
Telesná výchova: V. Antošovský
Dejepis , estetika: M. Marko
Etika, NOS: E.Daneková
Geografia: J.Kalinay
Nemecký jazyk,FRJ: V. Serdelová
Knižnica: M. Marko
Fond učebníc: D. Kozlíková
CO sklad: P. Cuker
Základy ekonomiky: P. Knot
Informatika: L. Páričková
Elektrotechnika: P. Knot

IV.5. S p r á v c o v i a     odborných učební,  laboratórií a kabinetov

Odb. uč. NJ - hore: E. Holanová
Odb. uč. FRJ – NB dole: M. Ďurkovská
Odb. uč. AJ - kocka: J. Kaľavská
Odb. uč. AJ – ELC: Ľ. Hrivňáková
Odb. uč. HV a VV: V. Šiarniková
Odb. uč. ETI: E. Daneková
Biológia – posluch. labor: M.Mišíková
Fyzika odb.uč., rovná: A. Hlavicová
Fyzika odb.uč., kumbál: E. Zimmermannová
Fyzika – prípravovňa: M. Hričák
INF - Novell: J. Čupka
INF – HP: A. Hlavicová
INF – Compaq: M. Hričák
Chem.lab. váhovňa sklad jedov: M. Habánková
Odb. uč. TV: P. Cuker
Ob. uč. podkrovie, videoklub: P. Knot
Veľká telocvičňa, sprchy, šatne: J. Kalinay
Malá telocvičňa  šatňa pod schodami: A. Kubašková
Posilňovňa, šatňa suterén: V. Antošovský
Sklad horný: D. Dzurošková,
Sklad dolný: P. Cuker
Športový areál: J. Žuffa

Kabinety:
ŠJ Š: D. Chovanová
FYZ: E. Zimmermannová
B I O: S. Hujíková
CHEM: D. Bartošová
INF: J. Lubelcová
NEJ , FRJ: V. Serdelová
ANJ: J. Kaľavská
S JL: Ľ. Hrivňáková
D EJ: M. Jedličková
GEO: M. Ošková
TV: P. Cuker
MAT: Ľ. Maličká
KNOT: P.Knot
Sklad IVT: M. Hričák
VÝCH. POR.: E. Daneková
KAB. NOS: E. Daneková
VÝT. VÝCHOVY: V. Šiarniková
ZBOROVŇA: V. Šiarniková
SEKRET. A VED.   ŠKOLY: D. Fronková
KANC. HOSPODÁRA: D. Kozlíková
FAJČIAREŇ: I. Laučík
DIELŇA: J. Konfráter
VRÁTNICA: O. Chovancová, A. Palúchová

IV.6. Iné funkcie

Bezpečnostný technik: J. Čupka
Kronika a pam. kniha: A. Kubašková
SOČ, olympiády, súťaže: M. Habánková
Škodová komisia:
Ľ. Lipovská
D. Kozlíková 
P. Knot

Stravovacia komisia
Ľ. Lipovská ( preds. komisie)
M. Karolčíková ( hlavná kuchárka)
E. Holanová   (zamestnanci)
Jarmila Antošková ( rodičia)
Vladimír Šťastný – oktáva (žiaci)  

© 2003 Gymnázium M.M.Hodžu Liptovský Mikuláš